Saraylokumu evet evet ya çok kötü kokuyor en iyisi farklı markaları da denemek öyle korkmayanlar da var, balık kokanlar aşırı ağır kokuyor ve benim çocuklarım o ağır kokanı içmemişlerdi markasını hatırlamıyorum ama bir kaç tane marka değiştirip en olurunu içirmiştim