almakay Kızlar bebeğim baya hareketliydi tatlı bir şeyde yemedim aç gitmiştim 12 haftalığız gergin ve stresli bir gebelik yaşıyorum sizce ondan olabilir mi
visnelicheescake almakay Benim kızım da hareketliydi bu da baya uslu çıktı insan zıplar hoplar diyorum 😂😂😂
momsalis almakay bende 12. Haftadayim canım benimkide çok hareketli doktor ölçüm bile yapamadı arkasını döndü biraz bekledik düzeldi elini ayağını kıpırdatiyor yerinde durmadı yani miniğim benim 😍😍
DuruDefne_mommy almakay benimki de öyleydi simdi 32+4 olduk hala ultrasonlarda çok hareketli.Hatta doktorum bana çikolata yemeden gel derdi 😃
aysct Ben 13. Haftadayım benimkide çok hareketli aç gidiyorum birde tahlil yaparlar diye. Bebişi görcez diye heyecan yapıyoruz ondan galiba
almakay momsalis benimki de arkasını döndü cinsiyet tahmini bile yapamıyoruz 😂doktor erkeğe benziyor dedi
kubos_ DuruDefne_mommy bizde 33+2 olduk cuma günü kontrole gittim doktor çok hareketli bir oğlan doğunca Allah yardım etsin sana dedi 😂😂😂