BurcuMusti3107 Anneler Allah aşkına bana bir öneride bulunun hamile giyim nerden buluyorsunuz nerden alıyorsunuz hiç kıyafetim kalmadı yaa olmuyor ve bulamıyorum doğru düzgün bişey sizin aldığınız bir yer var mı veya bir İnstagram sayfası falan yardım edin lütfen
Nisanmomy BurcuMusti3107 ben normalde oversıze sevdiğim için kazaklarım gömleklerim var kışlık sadece tayt alırım içi şardonlu sıcak tutanlardan. Trendyolda atış marka gördüm yorumları güzel onu alacağım.
ghostty BurcuMusti3107 sürekli önüme h&m, mango ve penti den hamile kıyafetleri çıkıyor. Bakabilirsiniz isterseniz.
Leontiine BurcuMusti3107 ben hamile salopet aldım 3 tane var hamile taytım 2 tane bide hamile kot pantolon aldım bunlarla bitircem nasipse hamileliği hepsi internetten
BurcuMusti3107 ghostty evet benimde çıkıyor oraya bakıyorum ama bir jean 2 bin küsür yani bir kaç ay giymek içinde o kadar vermek istiyorum açıkçası
UmayAna_ BurcuMusti3107 tayt tunik en kurtarıcı parça dışarda bence. Love my body den büyük beden tunik alıp (yada oversize gömlek) tayt ile kombinliyorum. Jimykey de triko elbiseler inanılmaz esnek her rengini aldım 600 TL
Nisanmomy BurcuMusti3107 geldiğinde bilgi verebilir misiniz. Ben tayt gömlek kazak şeklinde doğuma kadar takılırım. 😀
didi33 LCW kotları kurtarıcı oluyor fiyat performans ürünü en azından. Giyilecek ay sayısı belli yüksek ücretler ödemeye gerek görmüyorum şahsen. Üst olarak zaten hamilelik çok şart değil biraz büyük beden tercih edersen hepsi olur.
Herseydenbiktim BurcuMusti3107 S8rf bu yüzden doğru düzgün diswri çıkmadım hep bol şeyler giyordum baskılı güzel tisortler ama alt asla bulamadım hep siyah eşofman giydim
Seymatrkay BurcuMusti3107 Çünkü satılmıyor. Ben de gezdim hamileler için reyon dahi yok. Çünkü kimse artık giyinmiyor. Herkes bol kıyafetleri giyiniyor. Hele tesettürlü iseniz çok daha zor. Açık olanlar bir t shirt giyinip çıkabiliyor. Firmalar geçici süre olan hamilelik için üretim yapmayı gereksiz görüyor. Ben de bulamadığım için elbise giyiniyorum. Siz de elbise giyinebilirsiniz.
Nazli_3009 BurcuMusti3107 valla ben sadece tayt aldım hamile giyim olrak atış marka almıştım çok memnun kaldım 3 aydan beridir giyiniyorum aşırı rahat yazın kendi kıyafetlerim falan zaten oluyordu sürekli elbise giyindim birkaç oversize tişört aldım kendi gömleklerim vs oluyordu o şekilde ilerledim. Bence tayt al öyle aşırı dolabını hamile reyonu kısmından doldurma sonra kullanmayacaksın çünkü
mom_51 Jean ler çok kötü duruyor ya bende beğenemiyorum. Her yere baktım hiç beğenmedim. Bir tek taytlar güzel gerisi çöp gerçekten
Zehrailly BurcuMusti3107 Ben H&M den alıyorum hamile kıyafetlerini başka yer bilmiyorum başka yerden de anca büyük beden alabiliyorum 😅
ozgesbaby_ Kullanıp memnun kaldığınız tayt markaları ne acaba? Kumaşı biraz toparlayıcı tok olanları seviyorum