Kumsal_48 15 haftalık hamileyim Cuma doktora gittim çok fazla idrar yolu enfeksiyonu var dedi supraz 400 mg diye bi antibiyotik verdi acaba bi sıkıntısı olur mu hiç kullanan oldu mu aranızda biraz tedirgin oldum hamile olunca.
bkb35 Kumsal_48 doktor kullan dediyse mutlaka kullan yoksa Allah korusun ilerler bebeğini kaybedersin benim gibi
zehraulger3838 Kumsal_48 kadindogum doktoru yazmıştır muhtemelen yazdıysa vardır bildiği bebeğe zarar verecek birşey yazicagini sanmıyorum ama kullanmayan varsa kullanmycakmisiniz onu anlamadım ilaç konusu çok göreceli bir konu herkeze yazılan ilaç farklı bence doktorunuza güvenin onun önceliği bebek ve sizsiniz😊
3boysmom Kumsal_48 bende 32.haftalıkken kullandım bitirdim enfeksiyon düştü çok şükür. doktorun önerdiyse muhakkak kullan canım
Rabia-Bay44 Bende şuan onu kullanıyorum aslında enfeksiyondan dolayı bir çok antibiyotik kullandım ilaç bitince enfeksiyonum tekrarlıyor malesef kurtulamadım enfeksiyondan