melikeyimmmmm Hissetmiyorum hıçkırdığını ya 26+4 olduk ikinci hamileliğim haraketlerini çok net hissediyorum ama hıçkırması yok yada ben hissetmiyorum
visnelicheescake 2812 böyle hani damar atması olur ya çok hafif nabız gibi öyle bişey böyle sakın ve yavaş olan
2812 visnelicheescake valla ben de çok şey oluyorda ne oluyor bilmiyorum ilk gebeliğim tecrübesizim 😀
melikeyimmmmm visnelicheescake bende kızımda çok hissederdim ama demekki bunun canı hıçkırmak istemiyor 😂
melikeyimmmmm Leontiine erken mi acaba daha ilk hamileliğimde kaçıncı jaftada hissettiğimi hatırlamıyorum
DuruDefne_mommy melikeyimmmmm 32+4 üm son zamanlarda bebeğimin hıçkırdigini çok net hissediyorum aynı yerde bi aşağı bi yukarı sallaniyo gibi icim bi tuhaf oluyo😀😀belki sizin için erken olabilir
melikeyimmmmm DuruDefne_mommy olabilir ya ilk hamileliğimde kaçıncı haftada hissettiğimi hatırlamıyorum ki 😂