0904Bahar- Kızlar 21 haftadayım 2 haftadur sırt ağrısı var sizin ne zaman geçmişti aylarca mu sürecek oyle yıldım bitek uzandıfımda hafifliyo ama calışıyorum calışırken zor oluyo
gurs 0904Bahar- ben 18+4teyim ama benimde çok var geceleri uyuyamıyorum sırtım yüzünden sürekli uyanıyorum uzanınca daha çok oluyor sanki bende ya da uzanınca acısı çıkıyor anlamadım pek yürüyüş yaptığım günlerde genelde oluyor sanırım ama yürüyüşte şart of çok sıkıntı
Pera120 Ben de 21. Haftadayım, son birkaç gündür bel ağrısına ek sırt ağrısı yaşıyorum çok rahatsız ediyor. Dinlenince hafifliyor, bir dahaki kontrolde doktora soracağım. Umarım hepimizinki tez geçer.
nursenasu27 Siz bide bunların üzerine sakroiliak eklem iltihaplanmasının ağrısını uyuşmasını koyun 22 haftalık gebeyim iki defa mr çekildim bu teşhisi koydular ne ilaç içebiliyorum ne bişe ılık havlu koyabilirsiniz doktorum ağrı kesici jel krem vermişti onuda kullanıyorum birde brufen verdi onu hiç kullanmadım daha