Yavrumuzzz ben 2 ay önce doğum yaptım benim memnun kaldıklarım şampuan bebek yağını pişik kermini katı sabununu mustela aldım çok iyi bebek saç tarak setini tırnak bakım setini chicco ıslak mendil yeni doğana için bence mantıktı değil 3 aya kadar pamukla silicem altını üç aydan sonra saf su ve pamuklu ıslak mendile geçmeyi düşğnüyorum biberon dr browns emzik avent soothie bebek bezi sleepyle başladık memnun kalmadım emiciliği az prima premium care aldım oda tam sarmıyordu sızıntı yapıyordu molfix çok iyi çok memnunum sana bunları önere bilirim ama kişinin tercihine ve memnuniyetine göre değile bilir bunlar ☺️