Mellteem998 benim yengem oldu, üvey kuzeninden almıştı acıbadem hastanesinde nakil gerçekleşti ücretsizdi hiçbir şekilde ücret alınmıyor devlet yönlendirdiği için onun dışında kurula girdiğini biliyorum zorla mı para karşılığı mı vs verildiğine dair psikolog belli başlı sorular sordu demişti, eğer kuzeninden alamasaydı çapraz nakil için amcam da listeye yazdırmıştı kendini ve bildiğim kadarıyla canlıdan alınınca ilk kriter kan grubunun uyuşması daha sonra testler falan yapılıyor, bi sürede diyalize girmişti yengem, bu ameliyatları olurken henüz daha 33 falan yaşındaydı çok şükür ki bi sıkıntı yaşamadı kendisi zaten şeker hastası şekerden dolayı kaybetmişti böbreklerini, Allah yardımcınız olsun inşallah şifa bulursunuz