Haticesudde bebişin şuan tam gelişim haftasında birkaç hafta sonra mutlaka tekrar detaylıya gir bnce. Korpus kallozum, beynin iki yarım küresi arasında iletişimi sağlayan bir sinir ağı köprüsüdür. Normalde gebeliğin 12. haftasında oluşmaya başlar ve 20–22. haftalarda gelişimini büyük oranda tamamlar, ama bazen bu gelişim biraz gecikebilir veya tam oluşmaz. Korpus kallozumun yarıda gelişmesi, bazen sadece gelişim aşamasında gecikme anlamına gelir; bazen de yapısal olarak eksik kalabilir. Fetal beyin, özellikle 20–24. haftalar arasında hızlı bir gelişim gösterir, yani bu dönemde bazı yapılarda toparlanma veya ilerleme görülebilir. O yüzden doktorun 2 hafta sonra tekrar görmek istemesi çok normal — çünkü bu dönemde gelişim değişebilir. Doktorun ‘beyin gelişimi 16–17 haftalık gibi’ demesi, bebeğin beyninin görüntü olarak haftasına göre biraz geriden geldiğini anlatmak için söylenmiş olabilir. Ancak beyin gelişimi lineer (tek çizgide giden sabit bir süreç) değildir; bazı haftalarda hızlı atılım olur. Yani bu durum mutlaka kalıcı bir fark anlamına gelmez. Beslenmene dikkat et stres yapma inşallah her şey çok güzel olacak sizin için 🌸