Bat yarın kızlar acaba sabahtan sağlık ocağına gidip kanmı versem ,15 inde randevum var normalde 14 u idi eşimde gelmek istediği için 15i öğleden sonraya aldım yoksa 15inde mi kan vereyim ne dersiniz sun akintim var bir kaç kramp var ,ve gögus hassasiyeti ayrıca sık 8drara çıkma