Hayalalya12 bn ilk öğrendiğimde hamileliğimi çok ağır griptim vitamin bitki çayı bol bol yatıp geçirdim. Doktorum ilaç kullanmanda sorun yok istersen yazarım ama çalışmıyorsan bol bol dinlen demişti.
Arkadasım hamileliğinde gripten geçmeyen öksürükten doğum tetiklenmişti. Erken doğum yapmıştı. Dinlen vitamin al ama geçmezse doktorun verdiği ilaçlarıda kullan. Geçmiş olsun