salihaaras Medicana hastanesindeki doktorum düşük riskim oldugu ıcın 1 aylık heyet raporu yazacagını söyledi raporu almak ücretli mı bilgisi olan paylaşırsa sevinirim
ongen ahsenimdeahsenim ne gibi anlayamadım, özel sektördeyim bel ve pelviks agrısından cok zorlanıyorum heyet alsam diyorum ama normal rapor gibi baya kesintili mi yatıyor yoksa maaş olarak tam alıyor musun
ahsenimdeahsenim ongen ben devlette hemsireyim.ham maas yatiyor ama mesela doner sermaye alamiyorum.o sekilde yani.ozelde nasil olur bilmiyirum onu.normal rapor aldigimdada kesiliyordu doner sermaye.farki yoktu heyetten