Elifkedi canım ben henuz dogurmadım her iki doğumu da bilmiyorum fakat annem kardeşimi sezaryen ile doğurdu ve kardeşim 10 yaşında ona rağmen hala daha dikis bölgesi hissiz ve usutunce veya üşüyünce sızlama oluyor sanırım kalıcı birşey 10 yıldır gecmedigine göre