Selamlar. Aranızda yeniyim. Kafama takılan bir durum var yanıtlarsanız sevinirim. Şöyleki ben Eylül ayının ilk haftası dişimi çektirdim ve antibiyotik kullandım. Kullanırken de gebe değildim. Korunuyordum. Sonra 1 hafta sonra adet oldum. Adetimin 3. Günü antibiyotigm bitti. Sonra ben bı 8 10 gün daha korundum. Hani ilaç içtim iyice vücudumdan gitsin dedim. Ayın 20 sinde de ilk defa korumasız cinsel ilişki oldu. Zaten korunmayı bırakmadan 10 gün öncesi ve sonrasında hiç bir ilaç kullanmadım. Muhtemelen ayın 23 nde yumurtlama günümde hamile kaldım. Şuanda adetim gecikti. Test yaptım iki çizgi. Kafama takılan su gebelik hesaplannca adetin ilk günü baz alınıyor ama ben o Zaman hamile değildim ne zaman korunmadigimi ve gebe kaldığımı biliyorum planlı bir gebeliktu çünkü. Ee ben o hafta antibiyotik kullandım sorun olur mu. Yani asljdna biraz saçma gelebilir çünkü kullandığımda gebe değildim ama hamilelik hesaplanınca sanki adetim ilk haftasından hamileymişiz gibi hesaplaniyor beni bi aydınlatın bişi olur mu