myangelson gulsahh52 negatif duruyor ama kusuratli bir değer 2 gün sonra tekrar kan verin bence adet gecikmesi oldu mu?
Enguzelbekleyis8080 gulsahh52 Betanın yükselme ihtimali var canım benim beta adete 9 gün kala 4,52 ydi doktor ilk negatif dedi ama şuan 12 haftalık gebeyim
myangelson gulsahh52 yani normalde 5 altı negatif ama 2.61 olması kafa karıştırıcı ya adet olacaksınız ya da yükselecek gebelik oluşacak 2 gün sonra aynı yerde verirseniz belli olur bu adet olmazsaniz eger