Talentedmom scaa7806 çoğu bebek ürünleri %100 pamuk oluyor ben genelde Lc den alıyorum kaliteli hoşuma gidiyor e bebek de olabilir
Havin49_ Ayseguls_baby güzel günlerde giysin bende zamanında oğluma mavisini almıştım hala yepyeni gibi dokusu çok güzel inşallah yıkayıp ikizlerime giydiricem
Ayseguls_baby scaa7806 şu an 29 haftalığım alışverişi tamamlandı canım detaylı ultrasondan sonra aldık çoğu şeyini 😍 organik pamuk bu canım mağazada görüp beğendik sonra internetten daha uyguna aldık tavsiye ederim yumuşacık
scaa7806 Ayseguls_baby bizde 24 haftalık olduk yavaş yavaş başlamak istedim ama nerden başlayacağım hiç bir fikrim yok😂😂
Ayseguls_baby Ipek0z çok teşekkür ederim canım pazaramadan civil satıcısından 550 e aldık mağazada 800 dü Ekrusu da var stokta pembesi bitmiş ama sürekli geliyor 🩷
Ayseguls_baby Havin49_ gerçekten dokusu çok güzel bizde biraz malı kalın diye beğendik kış bebeği olacak aralıkta doğacak inşallah ❤️ güle güle giysin ikizlerde 😍