Meral_63 önce ön yıkama yaptırıyorum çok lekeliyse biraz durdurup suda bekletiyorum daha sonra 800de sıktırıyorum genelde 30-40 derecede yıkıyorum kumaşına göre değişiyor pamukluları çok kaynarda yıkayamıyorsun eğer kumaşı hassassa elde yıkama narin programda yıkıyorum bende