Seyda06 istesekte istemesekte yoruluyoruz canım her zaman birileri bulunmuyor yanımızda kendi işimizi kendimiz göreceğimiz durumlarda mecbur dikkatli bir şekilde halletmek durumuna giriyoruz ama tedbiri elden bırakmamak gerek yinede tabiki. Ağırlaşıyoruz onunda etkisi var biraz kuzum 31 haftalığız bizde eğilip kalkmak bile zulüm çok fazla hareketi artık bebekte hissediyor rahatsız oluyor galiba ben o günden sonra baya yatınca ağrı çektim akşamları sepsert oluyo hatta karın bi süre sonra biraz daha dikkatli olmanı tavsiye ederim tabi bide doktora da danış ne olur ne olmaz inşAllah ciddi bi durum söz konusu değildir🤲