Kızlar 29 haftalık hamileyim normalde düşük tansiyonluyum 8-6 9-6 dır hep.
Sabaha karşı baş ve göz ağrısıyla uyandım ölçtüm ve 11-8 çıktı bana göre yüksek yani beni sarstı epey. Limonlu su içtim idrara çıktım düştü geri uyudum. Sabahtan beri tansiyonum normal çıkıyor yine de takip etmeli miyim hamileliğin başından beri ilk kez yükseldi beni biraz korkuttu açıkçası. Cuma günü doktor kontrolüm var bana öneriniz var mı şunu yap dediğiniz. Tansiyon konusunda bilgim var annem hipertansiyon hastası 15 senedir konuya hakimim tabii hamilelikte durum farklı olabilir