Aysegl ben sami ulusa gidiyorum ama ayrıntılı ultrasona iki gün önce girdim ama merkez hastanede. Cihaz yaşlı ve berbattı doktor da öyle. Oraya sakın gitmeyin. Ama normal takipli doktorum şahanedir. Ama turgut özel binasının ultrasonu çok iyi. Orası da marta kadar doluymuş