Sonyaazz Bat 15 ama döngüm 26 günde bir Yani dün adet olmam gerekiyordu kızlar olmadım ovülasyon testim böyle çıktı Ne oluyor
Gamzeee__ Munevver_kaplan_33 adetime 2 gün kala ovulasyon yaptım bir gün kala gebelik ikiside pozitif gösterdi
Munevver_kaplan_33 Sonyaazz işte tam emin değilim ama sonuçta baya net bir şekilde çıkmış başka bir test bulup dene bakalım birde inşallah vardır
rabiabozkurt Ayyy inşallah dilediğiniz gibi olur hastaneye kan tahlili verseniz daha sağlıklı olur hemen çıkar
Munevver_kaplan_33 Sonyaazz maşşallah maşşallah hayırla sağlıkla kucağınıza almayı nasip eylesin Rabbin canım
Munevver_kaplan_33 Gamzeee__ maşşallah ne güzel benim adetimde 4 gün geçiyor normalde 1 veya 2 gün erken olurdum korku girmeye başladı biri 4 biri 1 yaşında çocuklarım var