39+1 de kasıklarımda regl ağrısı gibi ağrı başladı Nst ye girdim hiç sancı çıkmadı geri eve gönderdiler. Hiç bu şekilde olup sonra doğum yapan oldu mu ? Hala da devam ediyor ara ara sancı giriyor kısa süreli gidiyor kasık ağrısı ve bel ağrısı da var ama bel hafif düzeyde ?