Kızlar 1 haftadır diş ağrısı çekiyorum dişimin kökü kalmış eskiden çok ağrı yapıyor parol fayda etmiyor tuzlu suyla gargara biraz geçiriyor yine başlıyor dişçiye gittim kadım doğumcudan imza istiyor bu haftalarda dişine işlem yaptıran yada çektiren varmı ? Çok ağrım var zor duruyorum