Merhaba kızlar dün gece peçeteye pembe bir leke geldi iki defa ağırlarım da çoktu hemen acile gittim bebeğin kalp atışları falan iyiydi yatış verdiler progestan iğne yaptılar 1 gece yattım şimdi evimdeyim progestana başlayacağım ama bu durum beni çok korkuttu yaşayan var mı?