Arkadaşlar benim adetim 6 gün gecikti. Bu ay aşırı uyku oldu, kasıklarda batma ve aşırı tatlı krizleri oldu. Adetimin geçtiğini fark etmemiştim. Dün sabah kahvaltıdan sonra (10 gibi) test yaptım, ikinci çizgi bayağı silik çıktı. Öğleden sonra tekrar yaptım (akşama doğru 6 gibi) çıkmadı. Yarın sabahtan gidip kan vericem ve hâlâ adet olmadım belirti de yok. İkinci testte çıkmaması geç saatte yaptığım için mi acaba? Bu durumu yaşayan var mıdır? Sonuç ne oldu yardımcı olur musunuz? 5 buçuk yaşında kızım var ve bir de kimyasal gebelik yaşadım 1 yıl önce. Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻