Kızlar merhaba. Bugün itibarıyla 7+2 olmam lazım. 3 gün önce kalp atışı duyduk her gün istisnasız göğüs acım ağrım olurdu ara ara da bulantı olurdu. 2 gündür de göğüs acım kademeli olarak azaldı ve bugün sabah itibariyle hiç kalmadı gibi. Sertlik oluyordu ama yumuşadı gibi. Midem de bulanmıyor. Daha önce böyle belirti azalmasından fark edip doktora gittiğimde kalp durmasıyla sonuçlanan 2 gebeliğim oldu. Şimdi yine mi aynı şeyi yaşıyorum korkmaya başladım 😞