irmb merhabalar 4-5 haftalık hamileyim daha yeni öğrendim doktor randevuma da daha var ama sürekli bir bel ağrım var belim ağrıyor normalmidir ?
Asi_07 irmb evet normal benim özellikle ilk 3 ay çok sık oluyordu öyle durumlarda uzanıp dinlen demişti doktorum ilk aylar dikkat edin kendinizi yormayın Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🌸
irmb Asi_07 ilk gebeliğimde hiç bel ağrısı yaşamamıştım bu hamileliğimde olunca tedirgin oldum olabildikçe uzanıyorum