Esma006 anlrnalbumu guvenirilik yüzde yüz mu yani daha 15, gün var regl 5gundur kasık ağrısı ve yüzümde ateşlenme oluyordu ondan yaptım
minismom Esma006 ustune gormemi yasadın acaba benim kaynanam esimde 3 ay adet olmus baska bi hastalıgı icin dahiliyeye gidiyo orda kanda tesadufen cıkıyo hamile oldugu
senos15 Esma006 15 gün varsa gebelik olmaz canım daha lh hormonundan böyle çıkmıştır daha ancak yumurtluyprsundur 🤣🤣
Busranur_mnts Esma006 silik çıkmış ama gününüz çok yumurtlama döneminde olabilirsiniz o da kasık ağrısı yapar regl gününe 2 3 gün kala deneyin
Esma006 Busranur_mnts yumurtlama da hemen regl bitiminden 3 gün sonra oldu ovulasyon ile takip ediyorum
Busranur_mnts Esma006 aa yumurtlama üstünde kaç gün geçti erken yumurtlamışsın çatlama üstünden 12 14 gün sonra test yapsan varsa çıkar
Esma006 minismom ilk 10 dakikada çıktı 10 dakiakdan sonra yoksa çöpe atarım canım inanmam zatende nasip ya regl gecikmesini bekliyim
Esma006 Busranur_mnts 9 Ekim yumurtlama oldu 10 nu çatlama iki üç gün geçmiş üstünden 4 Ekim regl bitti
Esma006 minismom bende ondan şüphelendim canım 3 ay adet görmüş oda sıkıntılı değil mi ya doktorlar diyor adet goruyorsan bekleme doktora git diye nasip de varsa bakalım canım
Ebrak Esma006 Valla bende anlayamadım ki hayalet çizgi gibide bence yok gibi de .Ovülasyon takibi yapıyorum hala koyu çıkıyor bugün denedim prodoctor böyle çıktı. Bence sizin var sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
minismom Esma006 o kadarını bilmiyorum canım 30 sene once olmus bi olay tam detaylıda sormadım ama ilac falanda kullanıyomus nasip olduktan sonra her turlu oluyo 😊 bence sende bi kan ver