Merhabalar, 39+6 haftalığım. Yarın tahmini doğum tarihi hala gelmedi. Geçen hafta bebeğimin kilosu 3700 idi. Muhtemel 4 ü bulacak veya geçecek doğumda. Kafası da 2 hafta önde gidiyor. Bu kilolarda normal doğum ile benişini doğuran anneler çok zorlandınız mı? Yırtılma oldu mu dikişler acıtıyor mu deneyimlerinizi paylaşır mısınız? Biraz korkmaya başladım hala doğmuyor sezeryana mı dönmeliyim onun da iyileşme süreci beni korkutuyor açıkçası