Geçen ay rahim filmi çekdirdim tüplerim acıkmış eşimde bi sorun Yok o da bütün testleri yaptırdı 1 senedir deniyoruz 2 çocuk istiyoruz adettim 2 gün geçti kafayı yiycem burda okuyorum rahîm filimi çekdirdikleri ay hamile kalan arkadaşları acaba diyorum çok erken mi yaptım testi yoksa geç döllenme olur mu yada rahîm filimi ne kadar geçerli kızlar bana biraz bilgi verin kafayı yiycem yoksa ben mi acele ediyorum.