Rabiauygnn Dualarınızı bekliyoruz Canlar 🙏🏻🤰🏻 Çok heycanlıyım 😇 38+5 sezeryan olucam epidural ile sağlıkla gelsin paşam 👶🏼 Rabbim sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin bebişlerimizi🥰
Nurayse Rabiauygnn ayy bende 38+1 ama gun vermedi dr hala epidural olucam cok takiyorum kafaya sacma sapan seyler kuruyorum 😖
Birsu34 Rabiauygnn bende yarın sabah doğuma giriyorum 40. Haftamdayim sağlıkla gelsin inşallah yavrularimiz
Rabiauygnn Nurayse takma canım o ana odaklanalım o kadar çok merak ediyorum ki oğlumu Sağlıkla gelsinde çekeceğim acının ağrının hiç bir önemi yok Herşey unutulup gider o an unutulmaz diye diüşünüyorum 😍
Irmakdkm Sağlıkla hepimiz kucağımıza alalım bebeklerimizi inşallah bizede o gğnleri görmek nasip olsun🙏🏼💙