Minik_04 Tulinbozlak insallah bnde pişman olmam benim vardi bu model ama travel sistemli değildi o kizimda kullandim çok kötüydü
birdenizanasii zeynepkazgann benimki de buna benziyor ama şimdiki aklım olsaydı marka fark etmez bile kesinlikle kabin boy bebek arabası alırdım. Bunlar çok kaba hiçbir yere sığmıyor. Taşınmıyor ağır. Sadece yenidoğan dönemde puseti işe yarıyor onun dışında aşırı kullanışsız
birdenizanasii zeynepkazgann sığıyor bir şekilde ama çok zor. Yani pratikliği yok diğer modellere göre. Travel sistem sadece doğumdan sonraki birkaç ay işimize yaradı bizim. Sonra kabin boy bebek arabası arayışına girdik. Parçaları falan çok kaba katla kaldır derken bir sürü uğraş yani. Sığmıyor taşınmıyor. Hiç tavsiye etmiyorum. Kabin boy alın bence. Bazı modellerde puset de oluyor ekstra ücret verip pusetli kabin boy alın daha iyi
Hellgirls @“zeynepkazgann” benim bebek arabam geldi sürüşü çok hafif, pusetide baya hafif, normal pusetlere göre daha geniş, ağırlığı ne çok ağır ne çok hafif tekeleklerinin fren sistemi çok hoşuma gitti
Hellgirls zeynepkazgann ağırlık olarak kabin boy hafifliği beklemeyin bu arabada ama diğer travel sistemlere göre hafif