Kızlar şuan 14+4 Haftalık hamileyim. Takibim devlette yapılıyor . Bir dahaki kontrolümde artık cinsiyeti kesin öğrenmek istiyorum . Sizce kaçıncı haftada gideyim ?
Ultrasonda benim takibimle aynı 14+4 çıkıyor ama sistemde mesela bugün gitmiş olsam 13+6 çıkacak yani 5 gün oynuyor aralarında ama önemli olan ultrason değil mi gelişimine göre ? Erken döllenme olduğu için bu şekilde . Sizce kaçıncı haftada gitmeliyim ? 🤔