bssss Merhaba kızlar ovülasyon testine başlayacağım fakat bazı sorularım olacak size yanlış yapmak istemiyorum yardımcı olursanız sevinirim İkisi aynı kırmızılıkta çıktıktan sonra ki 3 günü mü değerlendiriyoruz
bssss Denizmrt öğlen 12 12 buöuk gibi yapacağım saati iyi değil mi avm de çalışıyorum öğlenci olduğum günler evde yaparım en azından diye düşündüm
Denizmrt bssss o günler de yaptıktan sonra saat olarak sıkıntı olmaz diye düşünüyorum inşllah güzel sonuçlar alırısn bnde şuan hem ovilasyon hemde doktor ile yumurta takibi yapiyorum bu ay 🙂