bizzocone canım ben dün kendime aşımı yaptım. Dr un yazsa bile aşıyı kronik rahatsızlığı olan ve 65 yaş üzeri olanlar dışında iğneyi sgk karşılamıyor. Para ile alıyormuşsun. Sorup öğrendim. Eczaneden direkt gidip kendim aldım. 580 tl idi. Ekim sonu 750 tl olacak dedi eczacı. Dün yaptım ve belirtilerimi de yazayım sana dünden sonra olanları. Yaptığım yerde ağrı oldu biraz. Akşamdan sabaha kadar sanki gripmişim gibi burnum aktı sabaha kadar. Şu an daha iyiyim. Bayaa bi baş ağrım oldu. Parolla geçti iyi kötü ama. Biraz üşüme oldu. Hepsi bu kadar. Şu an daha iyiyim. Max yaptığın gün bunları yaşarsın. O yüzden mesaideyken değil evdeyken geçirmek bir nebze daha kolay olacaktır 🥰