Zuka12 mehtapp7 bana ilk çocuğum da öyle dediler gelişmemiş bebek yok kürtaj olacaksın diye ben hemen olmak istemedim geç döllenmemiş kalp atışlarım çok geç duyduk şu an altı yaşında
dunyamveben2 Kaç haftalıksınız ben 7. Haftadayım aynı durumdayım dün kanamam geldi şuan hastanede yatıyorum çok korkuyorum acaba oluşur mu ki bir kaç güne düşüncesi var aklımda
nimeti Ben 5+4 te gitmiştim kese var bebek yok denilmişti Kanama alanı var düşük riski var geç döllenme olabilir vs. Demişti doktor iki hafta sonra tekrar gel dedi İki hafta sonra gittiğimde hem bebek hem kalp atışı duyuldu çok şükür
dunyamveben2 mehtapp7 bende de yoktu az önce doktor bulgularına baktım en son dün bakıldı Ultrosonla yolk var yazmışlar ama bana birşey demediler şuan diken üstündeyim inşallah yanlışlıkla yazılmamıştır
Aydan95 mehtapp7 genetik yada kromozom eksikliginden oluyormus hemen sonra biraz dinlenin kendinize gelin bi tarama yaptirin derim. Arkadasimda da olmustu.