Bus51 Ben de gebelikte aynı sorunu yaşadım canım 😅 özellikle geceleri sürekli uyanıyordum. Bana en iyi gelen şey akşamları ılık bir duş alıp odayı biraz havalandırmak oldu 🌿 bir de lavanta kokusu sakinleştiriyor ama çay olarak değil, sadece koklamak şeklinde dene derim. Ilık süt de bazen işe yarıyor 💛 senin de geçer inşallah, çok normal bu dönemlerde oluyor.