zeynepctk Sedaalcin perşembe günü verebilirsiniz o zaman cumartesi günü de isterse doktor iki karı artmış mı öğrenebilirsiniz
Sedaalcin zeynepctk evet ya bende öyle düşündüm perşembe günü verirsem değerin nasıl arttığını görmüş olurum umarım güzel artmıştır
mrserdogan12_ Sedaalcin olabilir ama telaş yapmayın vajinal muayeneyede gerek yok bekleyin rabb’i hakkınızds hayırlısını versin ❤
Sedaalcin mrserdogan12_ çok teşekkür ederim amin inşallah insan o kadar sabırsızlanıyor ki sağlıklı mı iyi mi diye ❤️
Munevver_kaplan_33 Sedaalcin Sedaalcin hayır sen son adet tarihine göre hesaplıcaksın geç döllenme olsa bile belli bir haftaya kadar tam haftasıyla uyumlu olur korkma
asilirem Munevver_kaplan_33 kızlarr posttaki butün konuşmaları okudum bende size birşey danışmak istiyorum
Sedaalcin Munevver_kaplan_33 anladım canım o zaman uygulamada görünen 4+4 doğru bebek gerideyse bile yetişiyor sanırım teşekkür ederim
asilirem Adetim iki gün gecikti iki kere test yaptım ikisi de silik ama gözüküyor yani net olarak gece de gidip acilde kan verdim değerim 100 çıkmış İyi bir değer mi? İkinci gebeliğim ilkinde 5. Gün gecikmede 2700 üzeriydi
melaly Artar. Ben cuma günü 55 ile öğrendim haftaya cuma 1900 ile keseyi gördük karından. Daha sonra 7.0 iken vajinal olarak kalbi dinledik. 3 hafta sonra gel dedi bana haftamı bekliyorum. Stres yapma hamileliğinin tadını çıkar.
sme503_ Pkosluaday aynı çıkmış değerlerimiz zamanlarında aynı çok tedirginim yaa korkuyorum neden böyle az ilerliyor acaba
sme503_ Formda bakıyorum bu haftalarda 1000 de okuyunca hep taktım kafama yarın özele gidip muayne olucam bakalım sonuç ne
Pkosluaday sme503_ benimki geç döllenme olduğu için ben çok erken öğrendim ilerlemesi 2 günde 2 katıns çıkıncs normal artış diye okudum hep ebe arkadaşım da öyle söyledi yarın git bi bakalım banads haber ver canım hayırlı sonuçlar inşallah
m22 Sedaalcin adet günümun bugun tam 10gun olsu geceli ve beta 2000olunca gorunuyor kese bende bugün gördüm yeni yani 10gunde kesin goruluyor
sme503_ Sedaalcin yazarım canım benimde sonuçlar hep 2 kat olarak artıyor ama evham yaptım bakalım ne diyecek kese var mı dış gebelik mi kimyasal gebelik mi aklımda deli sorular hayırlısı olsun
Sedaalcin sme503_ ay inşallah sağlıklı gebeliktir güzel haberler alırız hiç belirti var mı bende kasık ağrısı var