umynurr gulsahh52 5 dk icinde ciktiysa bence var benim bundan silikti cunku bekle adetin gecsin ozaman kan ver ki eger varsa beta degerin yuksek ve guzel ciksin bende oyle yaptim strese girme rabbim nasip etsin🌸🌸
zemyy gulsahh52 ben de 14. Gün test yaptım aynı böyle çıktı ama kan vermedim bekledim üç gün sonra tekrar yaptım artık daha belirgindi 18. Gün kan verdim beta gayet güzel çıkmıştı acele etmemen tarafındayım
gulsahh52 eladmn00 ayy inşallah yaa çok heyecanlandım ama hüsrana uğramak da istemıyorum pat diye regl olurum diue ödüm kopuyo
umynurr gulsahh52 tm cnm bence gecsin oyle kan ver yda tekrar test yap bende husrana ugramamk icin 3 gun bekledim cok sukur benim betam 4 bin gecmisti kese olusmus 10 gun snra kalpnatisini duymustum
aysevrm gulsahh52 merhaba benim reglim de yarın benim testim de sizinkine benzer çıktı 3 tane yaptım 3 de aynı
Bir1kelebek gulsahh52 bu test güvenilir ve zaten pembe çıkmış kuruma falanda değil hamilesin git kan verrr 💃