meliketaksu Canım çok geçmiş olsun, ben de sezaryen oldum ama bende böyle bir baş ağrısı olmamıştı 🙏 yine de duydum, bazen anesteziden oluyormuş. Bol su içmek ve olabildiğince dinlenmek iyi geliyormuş diye biliyorum 🌿 ama ağrı çok yoğunsa mutlaka doktoruna danış bence, emin olmakta fayda var 💛