lalefidan Kızlar midem cok kötü gögüslerime kadar baskı hissediyorum ama hap felan atmadım daha cok yeni 4 +6 günlük ne yapabilirim sade soda içtim ama bekliyoeum baskı var gögslerime dogru
beyzzsenturkkk lalefidan gaz vardır bagırsaklar bu dönemde şişkinlik sorunu yasıyor mide falan biraz yürüyüs yapın baska türlü gecmez ya da öğürün zorlayın kusmaya kendinizi benim siskinlikten midem bulanınca gaz öğürüyordum resmen iyi geliyordu
lalefidan beyzzsenturkkk teşekğr edwriö öğürmeyi denedim ama gaz dan degil ya hamile olöadan önce midem yanarda reinne alırdım geçerdi şimdi atamıyorum ya öandalina cok yedim oda gastrit yaptı heralde ya of