ebraryl Benim ablam son doğumunu Orda yaptı annem iki doğum yaptı ablam şu an yine ona gideceğim diyor ben de sanırım ona gideceğim nasipse
aslihaneskin ebraryl bende ona gidiyorum şu anlık bir sıkıntı yok sadece ultrason cihazı biraz eski olduğundan sanırım görüntü kalitesi kötü onun dışında şimdilik herşey yolunda.
Sevdackmz aslihaneskin merhabalar Gaziosmanpaşa Duygu hastanesindemi doğum yapacaksınız bende orda yapmay düşünüyorum saide hocaya gidecem nasıl acaba
aslihaneskin Sevdackmz Sevdackmz merhaba Saide hocaya hiç gitmedim bilmiyorum ben yeşim hanıma gidiyorm memnunum
Sevdackmz aslihaneskin aaa daha çok küçük bende 33 haftalığım ☺️ Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin❤️