Nurasln Merhaba bugün ovülasyon sonrası 9. Günüm regle 5 gün kaldı ve belirtilerimden dolayı test yaptım yapar yapmaz ikinci çizgi belirdi resim 5. Dakikada çekildi 
momandboy_ Nurasln gebelik var gözüküyor benim ilk çocuğumda test böyle çıkmıştı beta verince netleşti şuan ikinciye hamileyim direk çıkmıştı çizgiler
Hkod79 Hayırlı olsun 🙏🏻 Benim de ikinci çizgi bayağı silikti hatta detaylı bakınca görülebilecek derecedeydi. Kan testi verip pozitif sonucunu öğrendim. En yakın zamanda bence kan verin 🥰
Nurasln Hkod79 Hkod79 Çok teşekkür ederim 🙏🏻 Benim bariz görünür şekilde çizgi var ve 2. Dakikada çizgi belirdi bu kadar erken belli olacağını hiç düşünmüyordum çok şaşkınım 🥹 Beta Hcg testi verdim sonucu bekliyorum ama çok yüksek bir değer çıkacağını düşünmüyoruz çok yeni çünkü
Nurasln Kızlar beta hcg verdim 147 çıktı çizgi çok hızlı belirmişti zaten ama çok erken dönem ve bu kadar yüksek olması çok şaşırttı bizi