Sla52 hat safhada iğne korkum var 2buçuk ay önce sabah 8de yatışım yapıldı. Ağlaş meleş damar yolu açıldı bir serum taktılar nst ye bağladılar. 9da aşağıya ameliyathaneye alındım anestezi doktoru geldi ben başladım ağlamaya hemşireyle beni lafa tuttular belime bastırmaya başladı yeri bulmak için sonra iğneyi soktu inan bastırırken bile daha çok acıdı hafiften elektrik çarpmaso gibi bişey oldu bacaklarım osınmaya başlafı ve uyştum. Doktorlar geldi önümü örttüler boyuyorum şimdi seni dedi doktor bende dedim ki dokunduğunuzun farkındayım kestiğinizide farkedicem mi dedim. Kafasını kaldırdı bana baktı kestim ki dedi 9.27de kızımkn sesini duydum çıkarırken biraz midrne bastırıolar ama çok hissetmion bişey. Kızımı getirdiler yanıma sonra o gitti. Miden bulanırsa söyle dedi anestezi doktoru eşini çıkarırken oluyormuş ben başlafım boş boş öğürmeyr hemen doktor bi sakinleştirici yaptı ben leyla 😊 yarım saat diktiler beni sonra odaya çıltım temizledi hemşireler giydirdiler kızımı emzirdim anın tadını yaşadım hiç bişey hala hissetmiom. 5saat sonra artık tamamen hissetmeye başladım ayaklarımı ama acı ağrı yok çünkü sürekli ağrı kesici veriyorlar. İki kişi koluma girdi kalktım ayağa ben çok zorlanmadım tabikşde acıyo ama öyle abartı değil rahat yürüdüm karşıya bak dediler miden bulanmasın diye bol çikolata ve kahve içmiştim zaten. Bir hafta desteksiz oturıp kalkamadım acıyordu çünkü ama sonra bişey kalmadı. Kestiği yer altı ve üstü hala hissiz öylede kalacakmış alışıyo ama insan iç dikişleri biraz daha fazla süre hissediosu. Ama acımıl 😉😉