cagladuz bende 37+1 oldum kasilmalarim sürekli ayakda duramiyorum artik hoc bi is yapamoyorum ve arada bir ayaga kalkdigimda asagi dogru baski yapiyor sanirim igne batmasi gibi oluyor dogumum 24 mart erken gelmezse
Herseyi hazir cok sükür sadece büyük temizligimi yapamadim birde kisisel temizligim agda yapamiyorum yaparsam batiklarim olusacak doguma gitmeden jiletle yapmaya caliscagim
Birde dogum korkusu basladi bende yaaaa 🥴🥴🥴