Kızlar merhaba ben bişey sormak istiyorum bebeğimin haftasıyla ilgili son adet tarihine göre şuan 11 hafta 4 günlük doktorumuz gelişiminin 1 hafta kadar önden gittiğini ve bunun gayet iyi bir şey olduğunu söyledi buraya kadar kafa karışıklığı yok ama ultrason kağıdında bazı ölçümlere göre 13 hafta bazı ölçümlere göre 12 hafta olduğu yazıyor doğal olarak kafam çok karışmış durumda gelişimini takip etmek istiyorum ama önümde şuan 3 seçenek var hangisini dikkate almalıyım😂