Kızlar tetanozdan sonra gece uykumdan uyandiracak şekilde kaşıntı tuttu ozellikle goguslerim karnim her yerim yara bere oldu o yaralar simdi ne zaman terlesem ya da su değse tekrsr kaşınıyor, ustune bir de simdi kol bacak ayak kasintisi basladi uyuz olmus gibi yirtiyorum kendimi. Hem kasinti hem de midem yanmasa da bogazimi yakan bi asit var surekli, yok mu bunun bi çözümü?