Merhaba kızlar.Oğlum olacak isim olarak Deniz düşünüyoruz ama unisex olması vs biraz beni tedirgin etti yanına da güzel bir isim bulamadık.Deniz isminin yanına güzel bir isim öneriniz var mı ya da isim olarak direkt Deniz yerine Ege ismini mi koysak fikir verirseniz çok sevinirim