Lyltns Kizlar bir ay önce doğum yaptım benim ağrım dikislerde değilde ön tarafta sanki ayağa kalktigimda aşırı baskı oluyor tutarak ve eğilerek yürüyorum resmen ayakta fazla duramıyorum. Nolcak böyle 🥲
Sureyya1 Lyltns gececek benimki 3 ay surmustu fazlada olabilir sanki orda bisey varda dusecek gibi olurdu yururken zorlanirdim