juli_naz Kasık ağrım çok fazla zor yürüyorum ama karnımda kasılma yok .. bebiş hareketli . Bu normal mi bu kadar şiddetli ağrıma?
Zlm_dmrhn juli_naz çok normal bende 36 ayağa kakamıyorum kalkınca dik yürüyemiyorum kalçamın üstüne basamıyorum dönerken aşırı ağrım oluyor.bebek kanala inmiş ama şükür sancı vs açılma yok.bu haftalarda kesinlikle istirahat diyor doktorum bende kıyafetler hastane çantası vs derken yordum sanırım.
cebeci ben de 36+1, benim de kasık ağrım var, iş yapmaya kalkınca daha çok oluyo zaten, kime sorsam bebiş hareketliyse normal diyorlar
juli_naz cebeci yani az az vardı bendede .. dediğin gibi evin içinde birsey yaptığım zaman dinlenmek zorunda kalıyorum bazen ama bu akşam çok aşırı
cebeci juli_naz geçmezse doktorunuza danışın bence ya da acile gidin uzun süren ağrılar dinlenince geçmeyen ağrılara dikkat etmeliyiz